Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Hoe kan ik mijn festival kaartje roteren?

Het festival kaartje kun je niet roteren. We hebben nieuwe kaartjes in de shop geplaatst. Gebruik de zoekbalk en toets in "kaart een, kaart twee, kaart drie of kaart vier". Nu krijg je de juiste geroteerde kaart te zien. Gebruik deze om te bewerken in je account. Vergeet niet je kaartje op te slaan.


- Op welk device kan ik het beste ontwerpen?

Het beste kun je ontwerpen op een Ipad of op een laptop, dan heb je een groot scherm en kun je alles goed zien en in je ontwerpen verwerken. Ontwerpen via de telefoon wordt niet aangeraden.

- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Probeer de pagina te vernieuwen. Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja".

- Waarom wordt mijn foto niet weergegeven?

De foto in de kaart zijn gekoppeld aan jouw geĆ¼ploade afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om deze weer te geven. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op.

- Ik zie de basiskaart i.p.v. mijn opgeslagen kaartje.

Dit gebeurt soms wanneer je pas een account aanmaakt in de laatste stap van het bestellen. Lukt het jou niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m donderdag van 09.00 - 17.30 uur

TELEFOON
085-130 35 75
E-MAIL
hello@thesparklecompany.nl